dissabte, 14 d’agost del 2010

Discurs 15 Agost 2010


Bon dia i ben trobats en aquesta diada de l’hotel.

Des de l’any passat em vaig adreçant a tots vostès cada diumenge al vespre per tal d’anunciar-los les novetats de l’hotel i el programa d’activitats. L’any passat també vaig aprofitar aquesta ocasió per anunciar-los que aquest seria un any de fortes inversions per tal d’oferir-los nous serveis i no és pas la meva intenció repetir-me.

Sí que vull fer èmfasi en un parell d’aspectes:

El primer és que segurament hauran vist que a la web i en certes publicitats ens anunciem amb un nou nom: CERDANYA RESORT.

No es tracta de cap nom que vulgui substituir ni l’Hotel Muntanya ni l’aparthotel ca l’Aurèn ni el Càmping la Cerdanya. En absolut. L’hotel Muntanya té 63 anys d’història i en cap moment volem que desaparegui tot aquest llegat, ni molt menys els nostres clients ni res semblant. Però ens calia una nova marca paraigües per a poder explicar a nous clients tant nacionals com de l’estranger, la basta oferta que els oferim i que va molt més enllà de l’allotjament i restauració. Perquè nosaltres tenim en aquests moments la més àmplia oferta del Pirineu amb els complements del Miniclub el Follet Cerdà, el Parc d’Activitats Cerdanya i el nou Wellness Cerdanya. I necessitem transmetre tot aquest potencial explicant que a més poden triar entre diferents tipus d’allotjament.

Però la nostra vocació de servei va molt més enllà. I si mirem els participants en aquesta diada veurem que a més de les persones allotjades hi ha gent del poble, segons residents, gent d’altres poblacions que han vingut a passar el dia a Prullans. Ja havia indicat en altres ocasions que som fidels a aquesta vocació de servei i per a poder acollir a gent no allotjada en les nostres excursions, hem hagut de crear una empresa d’activitats; per a poder obrir les nostres instal·lacions de piscines i SPA les hem hagut de sobredimensionar i adaptar-les a una normativa molt més complexa amb el sobrecost que això ens ha comportat que si només ho haguéssim fet per als clients allotjats. Per a poder acollir clients externs al Miniclub hem hagut d’adaptar-nos a la nova llei de ludoteques. Potser és quelcom difícil de comprendre per a clients allotjats, mirem que els preus siguin diferents doncs està clar que amb les seves estades estan pagant una part d’aquests serveis, però no sabem ser d’una altra manera. I esperem que les persones que no estan allotjades en el nostre Complex siguin conscients de l’esforç que ens suposa per a una empresa familiar d’obrir les nostres portes de bat a bat.

Ha estat un any de molts esforços per part de tothom. Hem aconseguit fer aquestes inversions, oferir aquests nous serveis sense apujar preus, fins i tot baixant-los una mica o posant uns preus molt simbòlics per a les activitats. No volem repercutir els costos en els preus perquè entenem que no tothom valora els mateixos serveis i no volem que ningú hagi de deixar de venir per aquest motiu. Perquè tenim molt clar que el nostre millor actiu és tenir una clientela tant agradable i tant fidel. I aquí és on surt la famosa paraula que en cada discurs nombro “GERMANOR”. Aquesta primavera vam fer el primer Cap de Setmana de Germanor. L’objectiu era que clients de diferents temporades es coneguessin en un cap de setmana ple d’activitats i amb un dinar de camp tot per un preu pràcticament regalat. Va ser un èxit rotund de participació però em va sorprendre que no hi hagués cap client d’Agost. Ens faria molta il·lusió si poden acudir al proper que tornarem a realitzar la propera primavera.

I per acabar, he de parlar del concurs de petanca que enguany destaca per estrenar la tercera ubicació de les pistes de petanca en la seva història. És un plaer veure com malgrat el canvi d’ubicació, la poca ombra, el fred i la calor, s’ha pogut realitzar un any més el concurs de petanca. Hi he vist poques cares noves i això és una petita decepció però també sóc conscient que el retard en l’obertura de les pistes ha fet que no es creés el caliu necessari.

Moltes gràcies a tots els clients que de manera totalment desinteressada, any rere any, fan que aquest fenomen social i esportiu segueixi essent possible. Demano un fort aplaudiment per a tots ells que són també uns grans amics de tots els presents.